ˣ
  • 0
 

Pogoji poslovanja


Predstavitev

dezen.si je spletna stran v upravljanju DEZEN d.o.o., Bavdkova ulica 13, Kranj, 4000 Kranj. Podatki, zbrani na teh spletnih strani, o aktivnostih, sporedu in tretjih strankah, so bili pripravljeni natančno in skrbno. Kljub temu obstaja možnost, da je pri vnosu vsebin ali na spletnem mestu prišlo do napak, za kar se obiskovalcem spletne strani opravičujemo. Če ste opazili napako, vas prosimo, da nas na to opozorite na elektronski naslov info@dezen.si

Vsebina

Vse vsebine, ki se nahajajo na spletni strani, so informativnega značaja in so namenjene predvsem informiranju. Lastnik spletnega mesta se obvezuje, da bo storil vse, kar je v njegovi moči, da bodo podatki na spletnem mestu resnični, zanesljivi in kakovostni. S tem pa ne odgovarja za morebitne tipkarske napake in za zamude ter pomanjkljivosti pri vnašanju ažurnih podatkov.

Ponudba artiklov

Zaradi narave poslovanja preko svetovnega spleta, se ponudba na spletnem mestu ažurira in spreminja pogosto in hitro. Cene so predstavljene kot Redne cene in Spletne akcijske cene.
 
Cene

• Vse cene so izražene v EUR,
• akcijske ponudbe veljajo do razprodaje zalog,
• akcije in posebne ponudbe se izključujejo, razen, če je navedeno drugače,
• podjetje si pridržuje pravico, do spremembe cen, brez predhodnega obvestila,
• vse cene vsebujejo DDV, razen, če je izrecno napisano drugače.
 
Kljub našemu prizadevanju, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo podjetje kupcu omogočilo odstop od nakupa, hkrati pa bo podjetje kupcu ponudilo rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo.
 
Kupoprodajna pogodba
Podjetje kupcu, ki kupi izdelek iz spletne trgovine, izda račun v pisni obliki, z razčlenjenimi stroški.
Kupoprodajna pogodba je v elektronski obliki shranjena, na strežniku podjetja in je uporabniku (kupcu) dostopna
Kupoprodajna pogodba med podjetjem in kupcem je sklenjena v trenutku, ko podjetje potrdi naročilo, (kupec prejme elektronsko sporočilo o statusu Naročilo potrjeno). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za podjetja, kot za kupca. Kupoprodajna pogodba je sklenjena v slovenskem jeziku.
 
Postopek nakupa/naročila
 
Oddaja naročila
• Prijava v spletno trgovino z uporabo elektronskega naslova ali uporabniškega gesla, če si je kupec že predhodno oblikoval uporabniški račun,
• iskanje posameznega izdelka v ponudbi izdelkov v spletni trgovini,
• izbor izdelka za nakup,
• dodajanje velikosti izbranega izdelka za nakup v nakupovalno košarico,
• določitev količine izdelka za nakup v nakupovalno košarico,
• pregled cene izbranega izdelka, v izbrani količini, vključno z obračunanim davkom,
• izbor načina dostave izdelka,
• izbor načina plačila,
• pregled naročila z izbranim načinom dostave izdelka in obračunanimi stroški dostave, če se ti obračunajo,
• potrditev in oddaja naročila ter s tem zaključek nakupa.
 
Popravljanje naročila pred oddajo naročila
• Kupec lahko vidi in pregleda, katere izdelke je izbral in dodal v nakupovalno košarico,
• vidi in pregleda ceno posameznega izdelka ter skupno ceno celotne izbrane količine posameznega izdelka,
• spreminja izbrano količino posameznega izdelka in izračuna novo ceno tako spremenjene količine,
• odstranjuje izbrane izdelke, ki jih ne želi kupiti, iz nakupovalne košarice,
• spreminja izbrani način plačila,
• pregleduje in potrjuje posamezne spremembe.
 
Naročilo sprejeto
Po oddaji naročila prejme kupec od Podjetja po elektronski pošti obvestilo, da je naročilo sprejeto. V roku 1 ure od prejema tega obvestila ima kupec možnost preklicati naročilo, brez posledic. Kupec lahko prekliče naročilo, ne more pa spreminjati vsebine naročila. Kupcu so v njegovem profilu na spletni strani trgovine vselej dostopni izčrpni podatki o statusu in vsebini posameznega naročila.
 
Naročilo potrjeno
Če kupec naročila ne prekliče, gre naročilo v nadaljnjo obdelavo. Podjetje po prejemu naročila, naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih izdelkov in naročilo potrdi, oziroma z razlogom zavrne. Podjetje lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanje točnosti dobave tudi telefonsko kontaktira kupca na sporočeno kontaktno telefonsko številko.
 
Blago odpremljeno
Podjetje v dogovorjenem roku naročene izdelke pripravi, odpošlje in o tem po elektronski pošti obvesti uporabnika (kupca).
 
Vračilo artiklov
Vračilo artiklov je možno v 14. dneh od prevzema artikla. Artikel mora biti ob vračilu zapakiran v originalni embalaži in v nespremenjeni količini ter nepoškodovan. Stroške vračila krije naročnik.
 
 
Načini plačila
 
Načini plačila, ki jih nudimo, so popolnoma varni zaradi naših visokih standardov varnosti. Vsi osebni podatki in podatki o kreditnih karticah so zaščiteni s tehničnim šifriranjem in dodatnimi postopki odobritve.
 
Na voljo so naslednje možnosti plačila:
  • plačilo po povzetju,
  • plačilo s predplačilom,
  • plačilo s kreditno kartico - Paywiser

Plačilo po povzetju
Upoštevajte, da je plačilo po povzetju možno le z GOTOVINO.
 
Plačilo po predračunu
Vrednost naročila kupec plača v naprej preko spletne banke, ali s pomočjo UPN obrazca na katerikoli banki ali pošti Slovenije, na plačilnih mestih, kjer je to omogočeno.
 
Znesek se nakaže na račun podjetja:
DEZEN d.o.o.
Bavdkova ulica 13,
4000 Kranj
IBAN:SI56 6100 0000 9399 162
 
Po zaključku naročila boste prejeli vse potrebne informacije v e-mailu.
 
Po predračunu UPN; Vrednost naročila kupec plača v naprej preko spletne banke, ali s pomočjo UPN obrazca na plačilnih mestih, kjer je to mogoče npr. banka, pošta,….
Pri plačilu s predplačilom se blago odpremi po prejemu plačila. Plačilo mora biti v celoti poravnano v roku 3 dni. Do takrat je naročilo rezervirano za vas.
Če plačilo ni poravnano v roku 3 dni, se naročilo prekliče. Prosimo upoštevajte, da nakazilo denarja traja približno 1 delovni dan (odvisno od banke).
 
V primeru nadaljnih vprašanj nas prosim kontaktirajte info@dezen.si
 
Prosimo upoštevajte: Redni stroški vaše banke za nakazila so veljavni samo za standardna EU bančna nakazila. Za EU bančno nakazilo morate vpisati IBAN (mednarodna številka bančnega računa) in BIC (identifikacijska koda banke) banke prejemnika. Bančni stroški za druge vrste prenosa tujih bank niso kriti s strani Dezen-a.
 
Naročilo vam bomo poslali takoj, ko bomo prejeli vaše plačilo.
V primeru nadaljnjih vprašanj nas prosim kontaktirajte info@dezen.si
 
Zavrnitev naročila
 
Pravica do odstopa od nakupa in vračilo izdelka
Uporabnik (kupec) ima pravico, da v 14-ih dneh od dne prevzema naročenih izdelkov podjetju sporoči, da odstopa od kupoprodajne pogodbe, pri čemer mu ni potrebno navesti razloga za takšno odločitev.
Za uveljavitev pravice do odstopa mora uporabnik (kupec) z nedvoumno izjavo obvestiti na tel: +386 (0)41 652 346; na info@dezen.si, o svoji odločitvi, o odstopu od te pogodbe.
 
V ta namen uporabite obrazec za ODSTOP OD POGODBE.
(Ker je obrazec v .pdf obliki, mora biti, za ogled in tiskanje obrazca, na računalniku nameščen brezplačni program Adobe Acrobat Reader, ki si ga lahko brezplačno naložite s spleta).
Da bi se rok za odstop od pogodbe upošteval, zadošča, da je obvestilo v zvezi z uveljavljanjem pravice potrošnika do odstopa od pogodbe, poslano pred iztekom odstopnega roka od te pogodbe.
 
Stroške, ki nastanejo ob vračilu blaga, poravna kupec. Vrnjeni izdelki naj bodo nerabljeni, nepoškodovani ter v originalni embalaži. Vračilu mora kupec obvezno priložiti kopijo računa. (Potrošnik vrne blago na svoje stroške, paketov z odkupnino podjetje ne prevzema).
 
Če potrošnik odstopi od pogodbe, mu bo naše podjetje vrnilo vsa opravljena plačila takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v 14-ih dneh po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe.
 
Če je kupec blago že prejel in odstopi od pogodbe, ga vrne ali izroči podjetju ali osebi, ki jo podjetje pooblasti za prevzem blaga, nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po obvestilu o odstopu od pogodbe. Šteje se, da kupec pravočasno vrne blago, če ga pošlje pred iztekom 14 dnevnega roka za vračilo.
 
Kupec odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga. Prejeto blago mora vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik.
 
Izdelek, ki ga želite vrniti mora biti:
• neuporabljen, ne nošen, čist in nepoškodovan, s pritrjenimi etiketami in v originalni embalaži,
• izdelke, ki so prodani v kompletu, je treba vrniti hkrati,
• embalaža izdelkov mora ostati originalno zaprta,
• če ste izdelek že začeli uporabljati, odstop od pogodbe in vračilo izdelka žal ni več mogoč.
 
Kupec sme opraviti ogled in preizkus prejetega blaga zgolj v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja in kot je to običajno v prodajalnah. Vsakršno "preizkušanje”, ki odstopa od navedenega, je mogoče šteti za uporabo blaga, kupec pa odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga. Priporočamo, da previdno odprete embalažo in jo obdržite v nespremenjen stanju, na izdelku pa obdržite pritrjene etikete, dokler niste v celoti prepričani, da je izdelek ustrezen.
Podjetje lahko zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler kupec ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj, razen če podjetje ponudi možnost, da samo prevzame vrnjeno blago.
 
Če vam prejet artikel ne ustreza, ga lahko zamenjate ali se odločite za vračilo kupnine izpolnite REKLAMACIJSKI ZAPISNIK.
 
Garancija

Garancija začne veljati z dnem, ko potrošnik prevzame izdelek. Na blago velja garancija 24 mesecev, enako kot v fizični trgovini. Prodajalec je odgovoren za vse napake izdelka, ki jih ima blago ob prejemu kupca ali ki se pojavijo v času garancijske dobe. Ne nanaša se na napake, ki so posledica neprevidnega ali neprimernega ravnanja ali mehanske poškodbe.
 
Reklamacija

Reklamacijo je mogoče uveljavljati po pošti in osebno. Stroški prevoza izdelka k nam pokrije stranka, nazaj k stranki jih pokrijemo mi. Prosimo, da izdelek ustrezno zapakirate v embalažo, ki odgovarja naravi blaga, da ne bi pri prevozu prišlo do novega razvrednotenja izdelka. Vedno je treba dodati opis napake in izpolnjen reklamacijski listek (spodnji del dobavnice) ter vaš kontakt. Vsako reklamacijo obravnavamo brez nepotrebnega odlašanja in stranka je obveščena o njenem postopku.

Podrobnejše informacije o tem, kako ravnati pri vračilu / menjavi blagi, najdete spodaj:
 
Vrnjeno blago pošljite na naš naslov.
 
Obrazec: Obrazec za vračilo blaga in odstop od pogodbe
 
Obrazec izpolnite in ga vrnite po elektronski pošti info@dezen.si
 
 
Vračilo poškodovanih pošiljk
 
V primeru, da prejmete poškodovan izdelek ali se vsebina pošiljke ne ujema s pripadajočim računom, Vas prosimo, da nas o tem obvestite na info@dezen.si
 
Stvarna napaka
Kupec lahko zahteva takojšnjo zamenjavo za enak, brezhiben izdelek ali pa v zakonsko določenem roku in pod pogoji za uveljavljanje reklamacije iz naslova stvarne napake.
Prodajalec mora potrošniku izročiti blago v skladu s pogodbo in odgovarja za stvarne in pravne napake svoje izpolnitve.
 
Napaka je stvarna:
1. Če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet.
2. Če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana.
3. Če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane.
4. Če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.
5. Primernost blaga za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem.
6. Za odgovornost za stvarne in pravne napake se uporabljajo določbe zakona, ki ureja obligacijska razmerja, če ta zakon ne določa drugače.
 
37.a člen
1. Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita.
2. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.
3. Obvestilo o napaki lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu prodajalec mora izdati potrdilo, ali ga pošlje v prodajalno, kjer je bila stvar kupljena, ali pa zastopniku prodajalca, s katerim je sklenil pogodbo.
 
37.b člen
1. Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena.
2. Če je predmet pogodbe med prodajalcem in potrošnikom rabljena stvar, ne odgovarja prodajalec za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mine leto dni, odkar je bila stvar izročena.
3. Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.
 
37.c člen
1. Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:
– odpravi napako na blagu ali
– vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
– blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali
– vrne plačani znesek.
2. V vsakem primeru ima potrošnik tudi pravico, da od prodajalca zahteva povrnitev škode, zlasti pa povračilo stroškov materiala, nadomestnih delov, dela, prenosa in prevoza izdelkov, ki nastanejo zaradi izpolnitve obveznosti iz prejšnjega odstavka tega člena.
3. Pravice potrošnika iz prvega odstavka ugasnejo s potekom dveh let od dneva, ko je o stvarni napaki obvestil prodajalca.
 
Dostava

Trgovec bo naročene izdelke dostavil uporabniku (kupcu) v roku 1-3 dni.  Znesek dostave je 4€.
Trgovec si pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil učinkoviteje.
V primeru prevzema izdelkov po poštnem povzetju plača kupec tudi poštne stroške.
V primeru, osebnega prevzema, se stranki ne obračunajo stroški dostave.
V primeru nakupa nad zneskom 50€ se dostava ne obračuna.

Pritožbe in spori
 
Podjetje Dezen d.o.o.  spoštuje veljavne predpise s področja varstva potrošnikov in ima vzpostavljen učinkovit sistem obravnavanja pritožb ter ima določeno osebo, s katero se v primeru težav kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti.
 
Kupec se v primeru težav lahko po pomoč obrne na tel. št.: +386 (0)41 652 346. Pritožbo lahko kupec odda na elektronski poštni naslov info@dezen.si . Postopek obravnave pritožbe je zaupen.
 
Podjetje bo v petih delovnih dneh potrdilo, da je prejelo pritožbo in v nadaljnjih osmih dneh obvestilo kupca o poteku postopka. Podjetje si bo prizadevalo po svojih najboljših močeh morebitne spore rešiti sporazumno. Če sporazumna rešitev spora ne bo dosežena, je za reševanje vseh sporov med podjetjem in kupcem pristojno sodišče v Kranju.
 
Za vsa razmerja ter za pravice in obveznosti, ki niso urejene s temi Splošnimi pogoji poslovanja, se smiselno uporabljajo določila Obligacijskega zakonika, Zakona o elektronskem poslovanju na trgu, Zakona o varstvu osebnih podatkov in Zakona o varstvu potrošnikov.
 
Uporaba piškotkov


Na spletni strani uporabljamo tehnologijo piškotkov, ki nam omogoča sledenje uporabnikove poti po spletni strani, registracijo aktivnosti uporabnikov na tej spletni strani ter ocenjevanje in izboljševanje spletne strani z namenom, da bi jo lahko naredili kar najbolj prijazno do uporabnikov. Sami lahko svoj spletni brskalnik nastavite tako, da izključite možnost dela s piškotki, ali tako, da vas opozori, kadar bodo piškotki poslani. Na spletni strani zagotavljamo obvestilo s privolitvijo in uporabnika ustrezno obveščamo o možnostih nastavitev piškotkov. Na spletni strani brez izrecne privolitve ne uporabljamo piškotkov, ki potrebujejo privolitev uporabnika za namestitev. Zagotavljamo možnost naknadne spremembe privolitve uporabnika s tem, da obvestilo ohranja na vidnem mestu na spletni strani.

Vrste piškotkov, njihov namen in čas trajanja:
Piškotki so majhne datoteke, ki jih naložimo na vaš računalnik. Spletno mesto uporablja piškotke, ki so opredeljeni v nadaljevanju: Ime piškotka Namen piškotka, Čas trajanja, Piwik Analytics, Statistika ogledov strani. Do izbrisa uporabnika oz. 36 mesecev od obiska spletne strani. Vsi brskalniki vam omogočajo nadzor nad piškoti.
Dostop do nastavitev piškotkov v izbranem brskalniku je opisan spodaj: Microsoft Internet Explorer: Start button > Internet Explorer > Tools > Internet Options > Privacy > SettingsMozilla Firefox: Firefox menu > Preferences > Privacy Google Chrome: Chrome menu > Settings > Show advanced settings > Privacy > Content settings > CookiesApple Safari: Safari > Preferences > SecurityOpera: Opera > Preferences > Advanced > Network.
V primeru, da nadgradite vaš brskalnik ali napravo z novo različico, je potrebne nastavitve piškotkov ponovno urediti.

Začasen izklop spletnih piškotov
Najhitrejši in najenostavnejši način za preprečitev shranjevanja spletnih piškotov pri vseh spletnih brskalnikih je uporaba tako imenovanega »zasebnega okna«. Zasebno brskanje nam namreč omogoča, da obiskujemo splet, ne da bi spletni brskalnik pri tem shranjeval kakršnekoli informacije o straneh, ki smo jih obiskali.

Osebni podatki/uporabniški podatki
Osebni podatek je katerikoli podatek, ki se nanaša na posameznika: ime, priimek, starost, naslov, e-naslov, telefonska številka in podobne informacije. Podatki, ki jih lastniku spletnega mesta posredujete preko spletnih strani, bo uporabil izključno lastnik spletnega mesta z namenom promocije dogodkov ali aktivnosti podjetja DEZEN d.o.o. V skladu z naravo takšnih informacij lastnik spletnega mesta skuša po svojih najboljših močeh zagotavljati varno zbiranje, prenos in shranjevanje osebnih podatkov. Lastnik spletnega mesta vaših osebnih podatkov ne bo posredoval tretjim pravnim ali fizičnim osebam razen podjetjem, ki zagotavljajo delovanje spletnih strani. Kadarkoli lahko uveljavljate pravico do dostopa, do popravka ali preklica dovoljenja za uporabo svojih osebnih podatkov. Spletno mesto vsebuje tudi povezave na spletna mesta tretjih oseb. DEZEN d.o.o. ne prevzema odgovornosti za spoštovanje zasebnosti in vsebino na teh spletnih mestih oziroma straneh.

Upravljavec

Upravljavec osebnih podatkov v pomenu, kot ga določata Splošna uredba EU o varstvu osebnih podatkov in veljavni zakon, ki ureja varstvo osebnih podatkov – GDPR je:
DEZEN d.o.o.
Bavdkova ulica 13,
4000 Kranj
email: info@dezen.si

Obdelava osebnih podatkov
Osebne podatke obdelujejo tudi naši obdelovalci, ki so zaupanja vredna podjetja, ki so za svojo dejavnost registrirani in zagotavljajo ustrezen nivo varovanja osebnih podatkov. Obdelovalci obdelujejo vaše osebne podatke po naših navodilih in izključno v našem imenu. Obdelava osebnih podatkov pomeni kakršnokoli delovanja, ki se izvaja v zvezi z osebnimi podatki, zlasti zbiranje, pridobivanje, vpis, urejanje, shranjevanje in prilagajanje ali spreminjanje, priklic, vpogled, uporabo, razkritje s prenosom, sporočanje, širjene ali drugo dajanje na razpolago, razvrstitev ali povezovanje, blokiranje, anonimiziranje, izbris ali uničenje. Obdelava je lahko ročna ali avtomatizirana.Vrsta, podlaga in način obdelave vaših osebnih podatkov je odvisna zlasti od namena, zaradi katerega vaše podatke obdelujemo.

Obdelava osebnih podatkov za namene obveščanja
Privolitev za prejemanje novic elektronskih novic o aktualnih vsebinah in dogodkih našega podjetja velja do preklica in obsega:
• uporabo podatkov za pošiljanje občasnih e-novic o aktualnih dogodkih – dan odprtih vrat, ogledi ipd…
• uporabo podatkov za občasno pošiljanje ostalih vsebin, kot so reportaže iz dogodkov, ipd…

Politika zasebnosti

Na določenih mestih spletnih strani DEZEN d.o.o. zbira nekatere osebne podatke uporabnikov, a izključno takrat, kadar uporabniki to sami omogočijo oziroma v to privolijo preko različnih kontaktnih obrazcev na spletni strani. Z izpolnitvijo obrazca za prijavo na e-novice se uporabniki strinjajo s prijavo na prejemanje e-novic.
 Podjetje skrbno varuje osebne podatke uporabnikov, kar pomeni da:
• ne bo zlorabilo osebnih podatkov uporabnikov na kakršen koli način,
• osebnih podatkov ne bo posredovalo naprej nepooblaščenim tretjim osebam,
• se lahko uporabniki kadarkoli odjavijo od prejemanja katere koli e-pošte podjetja.

Čas hrambe osebnih podatkov
Pridobljene osebne podatke podjetje toliko časa, kolikor je to potrebno za namen pošiljanja vsebin, na katere ste se prijavili oz. naročili. oz. do preklica hrambe osebnih podatkov s strani uporabnika. Uporabnik lahko kadarkoli s pisnim obvestilom na naslov podjetja ali preko e-naslova info@dezen.si zahteva, da podjetje trajno ali začasno preneha uporabljati njegove osebne podatke za namen neposrednega trženja.

Vaše pravice
Posameznik se lahko od prejemanja novic odjavi kadarkoli, in sicer s klikom na označeno povezavo v prejetem elektronskem sporočilu. Posameznik lahko od upravljavca osebnih podatkov kadarkoli zahteva, da stalno ali začasno preneha z uporabo njegovih osebnih podatkov v prej navedene namene. Takšno zahtevo lahko kadarkoli naslovi na e-naslov info@dezen.si in podrobno navede, katere privolitve želi preklicati.
Poleg tega ima tudi naslednje pravice:
• pravico do dostopa do svojih osebnih podatkov, ki so bili zbrani v povezavi z njim, pri čemer lahko upravljavec uporabi vsa razumna sredstva za preverjanje istovetnosti posameznika, čigar so osebni podatki, posebej v primeru spletnih storitev in spletnih identifikatorjev,
• pravico do popravka netočnih podatkov, zbranih v povezavi z njim, pri čemer lahko upravljavec uporabi vsa razumna sredstva za preverjanje istovetnosti posameznika, čigar so osebni podatki, posebej v primeru spletnih storitev in spletnih identifikatorjev,
• pravico do »pozabe«, torej izbrisa vseh podatkov, če so izpolnjeni pogoji iz 17. člena Splošne uredbe o varstvu osebnih podatkov,
• pravico do vložitve pritožbe proti upravljavcu osebnih podatkov pri nadzornem organu, če meni, da obdelava njegovih osebnih podatkov krši Splošno uredbo o varstvu osebnih podatkov

Postopek uveljavljanja pravic
• Seznanjen/a sem, da lahko vse zgoraj navedene zahteve, ki se tičejo uveljavljanja pravic v zvezi z osebnimi podatki, naslovim v pisni obliki na upravljavca na e-naslov info@dezen.si.
• Seznanjen/a sem, da lahko upravljavec za potrebe zanesljive identifikacije v primeru uveljavljanja pravic v zvezi z osebnimi podatki od mene zahteva dodatne podatke, ukrepanje pa lahko zavrne le v primeru, da dokaže, da me ne more zanesljivo identificirati.
• Seznanjen/a sem, da mora upravljavec na mojo zahtevo, s katero uveljavljam svoje pravice v zvezi z zgoraj navedenimi osebnimi podatki, odgovoriti brez nepotrebnega odlašanja in najpozneje v enem mesecu od prejema zahteve.

Avtorske pravice, industrijska lastnina in intelektualna lastnina
Oblika te spletne strani in vse njene vsebine so zaščitene s pravicami industrijske in intelektualne lastnine. Informacije, besedila, slike ali drugi grafični elementi, ki jih najdete na tej spletni strani, lahko uporabite izključno za svojo osebno, nekomercialno rabo in je ne smete, ne v celoti ne delno, reproducirati, spremeniti, razpošiljati, licencirati ali izdati v obliki publikacij v kakršnekoli namene, razen za ogledovanje, brez predhodnega pisnega dovoljenja lastnika.

Obvestilo o avtorskih pravicah, industrijski lastnini in intelektualni lastnini
Predstavitev in vsa vsebina te strani (vključno s kodo spletne strani) je zaščitena s pravicami o industrijski in intelektualni lastnini. Informacije, besedilo, slike, koda in grafični material, ki ga vsebuje ta stran, se lahko uporabljajo le za zasebno, nekomercialno rabo in jih ni dovoljeno reproducirati, spreminjati, prenašati, odobriti ali objaviti v celoti ali po delih za kakršenkoli namen brez prejšnjega pisnega soglasja družbe lastnika spletnega mesta, razen za namene pregledovanja.

Omejitev uporabe slik na spletnih straneh
Lastnik spletnega mesta upošteva naravo interneta kot medija za izmenjavo informacij in posameznikom dovoljuje reprodukcijo slik s lastnikove spletne strani na podlagi prošnje, poslane administratorju spletne strani na elektronski naslov info@dezen.si

Omejitev odgovornosti
Lastnik spletnega mesta izrecno zavrača vsakršno odgovornost za kakršnokoli neposredno, posredno, slučajno, posledično ali drugo škodo, ki je nastala kot posledica ali, ki je kakorkoli povezana z vašim dostopanjem do ali uporabe lastnikove spletne strani, med drugim tudi za kakršnokoli izgubo ali škodo, nastalo kot posledica delovanja računalniških virusov ali vašega zanašanja na informacije, pridobljene preko lastnikove spletne strani.

Posodabljanje pogojev uporabe
Lastnik spletnega mesta si pridržuje pravico do spreminjanja splošnih pogojev brez predhodnega opozorila. Spremembe začnejo veljati takoj, ko so objavljene.

Kontakt

DEZEN d.o.o.
Bavdkova ulica 13
4000 Kranj
email: info@dezen.si

Objava sprememb
Vsaka sprememba naše politike o varovanju osebnih podatkov bo objavljena v tej izjavi o varovanju osebnih podatkov.

Objavljeno: november 2021
 
 
 

PIŠITE NAM

Za več informacij nas kontaktirajte preko spletnega kontaktnega obrazca.

Odgovorili vam bomo v najkrajšem možnem času.
 

Pošlji
 
 
 
zapri Na spletnih straneh Dezen.si uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja
spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli
nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah.
Vse pravice pridržane © Dezen 2021, izdelava MMStudio